εα
Στο σποτ του 16ο Συνεδρίουη της ΝΔ με τον Εθνάρχη Κωνσταντίνο Καραμανλή μέχρι σήμερα επελέγη, από την Ομάδα Επικοινωνίας, το Μέλος της ΔΕΕΠ Αχαΐας ΝΔ – Τ. Πρόεδρος της ΔΗΜΤΟ ΝΔ Αιγιαλέας Βασίλης Σταθακάρος.
Η αναφορά Σταθακάρου στο σποτ της ΝΔ αφορά στις Μεταρρυθμίσεις! 



