Συνάντηση του τομεάρχη Αχαΐας του Πανελληνίου Σωματείου Συμβασιούχων Πυροσβεστών, Γεωργίο Ζυγούρα, με τον υφυπουργό Πολιτισμού και βουλευτή Αχαΐας Ιάσονα Φωτήλα, πραγματοποιήθηκε, όπου έγινε συζήτηση για την αντιπυρική περίοδο, που διανύουμε και τις προκλήσεις της.
Συζητήθηκε διεξοδικά η υποστελέχωση του Σώματος και οι ελλείψεις σε εξοπλισμό.
Έγινε παρουσίαση της πρότασης του σωματείου μας για δωδεκάμηνη εργασία των εποχικών πυροσβεστών και τα οφέλη της στο πυροσβεστικό σώμα, την κοινωνία και το περιβάλλον.
Ο υφυπουργός χαρακτήρισε δίκαια τα αιτήματά μας και αναγνώρισε τα οφέλη που θα προκύψουν από μία τέτοια κίνηση, αφού το σώμα θα εκμεταλλευτεί την πολύτιμη εμπειρία των εποχικών πυροσβεστών.
Δεσμεύτηκε δε να συζητήσει με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου μας σε μελλοντική συνάντηση μαζί τους



