Ο Τάκης Αντωνόπουλος βρέθηκε Παπαχαραλάμπειο Εθνικό Στάδιο Ναυπάκτουμ ως Αντιπεριφερειάρχης Αθλητισμού, μαζί με τον πρόεδρο του Περιφερειακού Συμβουλίου Χρήστος Παΐσιος στο 8ο Διεθνές Τουρνουά Βόλεϊ Κορσίδων που πραγματοποιήθηκε εκεί από τις 22 έως τις 25 Ιουνίου, με τη συμμετοχή οκτώ ομάδων.
Θερμά συγχαρητήρια σε όλες τις αθλήτριες και τις ομάδες για την παρουσία, το αγωνιστικό ήθος και την προσπάθειά τους. Παράλληλα, αξίζουν συγχαρητήρια στους παράγοντες της Ομόνοιας Ναυπάκτου για την άρτια και επιτυχημένη διοργάνωση, η οποία ανέδειξε για ακόμη μία φορά τη δυναμική του αθλητισμού και της περιοχής μας.
Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας και εγω προσωπικά θα είμαστε αρωγοί σε τέτοιου είδους πρωτοβουλίες που προάγουν τον αθλητισμό, αναδεικνύουν τη νέα γενιά και ενισχύουν την εξωστρέφεια των τοπικών κοινωνιών. Ο αθλητισμός αποτελεί πολύτιμο μέσο διαπαιδαγώγησης, συνεργασίας και ευγενούς άμιλλας και οφείλουμε να στεκόμαστε αρωγοί σε κάθε προσπάθεια που υπηρετεί αυτές τις αξίες.









