Ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αχαϊας και οι συνεργάτες του, συνεχίζοντας την τακτική απαξίωσης του Φορέα και της προκλητικής άσκησης διοίκησης χωρίς αρχές και κανόνες, προέβησαν για μια ακόμη φορά σε ενέργειες που εκθέτουν το Επιμελητήριό μας και επιβεβαιώνουν την σύγχυση στην οποία βρίσκονται.
Ενόψει της χθεσινής (24-6) συνεδρίασης του Δ.Σ. στα Καλάβρυτα, καταθέσαμε εγκαίρως στον κ. Λουλούδη και στη Διοίκηση αίτημα να συζητηθεί εκτός ημερήσιας διάταξης, ως εξαιρετικά σοβαρό, το θέμα που έχει προκύψει με το εξώδικο που απέστειλε στο Επιμελητήριο ο επιχειρηματίας κ. Στέργιος Ζυγουράκης, κατοίκου Τρικάλων και εκπροσώπου εταιρείας διοργάνωσης Εκθέσεων.
Ο κ. Ζυγουράκης στο εξώδικό του προς την Διοικητική Επιτροπή του Επιμελητηρίου Αχαΐας (το οποίο σας αποστέλλεται συνημμένο) προβαίνει σε σοβαρότατη καταγγελία για την αντιμετώπιση που είχε ο ίδιος και η επιχείρησή του κατά την πρόσφατη Έκθεση Προϊόντων που πραγματοποιήθηκε στην Πάτρα.
Δυστυχώς, ο κ. Λουλούδης και η Διοίκηση δεν δέχθηκαν να συζητηθεί το θέμα στο Δ.Σ. και να απαντήσουν στους συναδέλφους του Δ.Σ. και στον επιχειρηματικό κόσμο πώς γίνεται να κρίνεται συμφέρουσα μια προσφορά 100 ευρώ το τ.μ. αντί μιας προσφοράς που γνώριζαν ότι ήταν φθηνότερη και θα κόστιζε στους εκθέτες και στο Επιμελητήριο τη μισή τιμή!
Αντί λοιπόν, όπως θα περίμενε κάθε επιχειρηματίας, να δώσουν συγκεκριμένες και σαφείς απαντήσεις σε αυτή την εξώδικη διαμαρτυρία που εκθέτει το Επιμελητήριό μας
Μάλιστα, στο σημερινό φύλλο της εφημερίδας “Πελοπόννησος”, ιδιοκτησίας του κ. Λουλούδη, αναφέρεται ότι ο ίδιος θα προσφύγει στον εισαγγελέα για τις “ανήθικες προτάσεις ανεξαρτητοποίησης στο Επιμελητήριο”…
Όπως αντιλαμβάνεται πλέον ο κάθε επιχειρηματίας που παρακολουθεί όσα συμβαίνουν στο Επιμελητήριο, η κατάσταση έχει από καιρό ξεφύγει από κάθε όριο σοβαρότητας και θεσμικής λειτουργίας.
Ο κ. Λουλούδης και η Διοίκηση του Επιμελητηρίου κρύβουν διαρκώς την αλήθεια από τους επιχειρηματίες, λειτουργούν στο παρασκήνιο με τρόπους που προκαλούν τους συναδέλφους επιχειρηματίες και που, πλέον, μας εκθέτουν ως Επιμελητήριο σε όλη τη χώρα.
Ας αφήσουν λοιπόν οι κύριοι της Διοίκησης τις “προβοκάτσιες” και ας μην νομίζουν ότι μπορούν να ξεφύγουν από τις απαντήσεις.
Και βέβαια, με το καλό ο κ. Λουλούδης να πάει στον εισαγγελέα.
Άλλωστε, έχουμε δηλώσει αρκετές φορές ότι πολλές από τις ενέργειες της Διοίκησης – από τις παράνομες αναθέσεις μέχρι τις εκτός νομιμότητας ενέργειες στο Δ.Σ. – είναι αρμοδιότητας του εισαγγελέα και της Δικαιοσύνης.
Άρα στο γραφείο του εισαγγελέα θα βρεθεί ούτως ή άλλως. Και εκεί θα τον περιμένει και ο επιχειρηματίας που είχε προσφερθεί να δώσει μισή τιμή για τα περίπτερα της Έκθεσης στην Πάτρα και έχει μείνει, μαζί με όλους εμάς και με τους επιχειρηματίες της περιοχής, να αναρωτιέται τι ακριβώς έχει συμβεί.
Θα περιμένουμε με ανυπομονησία τις απαντήσεις.
Τέλος, δηλώνουμε πως με αφορμή τις δηλώσεις του κ. Παπαχριστόπουλου, η παράταξή μας θα κινηθεί νομικά.
Αντώνης Ποταμίτης
Επικεφαλής παράταξης “Σύγχρονο Επιμελητήριο με Όραμα”




