Η πρόσφατη συμφωνία του Δημάρχου Καλαβρύτων, Θανάση Παπαδόπουλου, με τον πρόεδρο του ΚΤΕΛ , αν και έρχεται να λύσει το βαθύτερο πρόβλημα των συγκοινωνιών της περιοχής., αντίθετα, το διαιωνίζει, για κάποιους, επιβεβαιώνοντας πως αντί να στηριχθεί έμπρακτα το τρένο, συνεχίζεται με μαθηματική ακρίβεια η πολιτική της απαξίωσής του.
Αχαΐα: Από Δευτέρα νέα δρομολόγια του Υπεραστικού ΚΤΕΛ, Καλάβρυτα προς Αθήνα, Αίγιο και αλλού
Ακούγεται ξανά το γνωστό, στερεοτυπικό αφήγημα: ότι «ο σιδηρόδρομος δεν έχει επιβάτες» ή ότι «δεν είναι οικονομικά βιώσιμος».
Ο ιστορικός Οδοντωτός Διακοπτού – Καλαβρύτων, ένα παγκόσμιο μνημείο της σιδηροδρομικής μας κληρονομιάς, δεν έχει ανάγκη από πανηγυρικές δηλώσεις, επικοινωνιακά τεχνάσματα και φωτογραφίες της στιγμής. Χρειάζεται σοβαρές, μακρόπνοες πολιτικές που να τον εντάσσουν οργανικά σε ένα πραγματικό, συνδυασμένο δίκτυο μεταφορών, αναδεικνύοντάς τον ταυτόχρονα ως ένα κορυφαίο τουριστικό αξιοθέατο.
Με τη συγκεκριμένη σύμπραξη του Δήμου με το ΚΤΕΛ, προστέθηκε απλώς άλλος ένας κρίκος στην αλυσίδα της υποβάθμισης των σιδηροδρομικών προοπτικών της Αχαΐας, αφήνοντας το τρένο σε δεύτερη μοίρα.


