Συνεχίζονται οι εντατικοί έλεγχοι των αρχών σε συνεργασία με τεχνικά κλιμάκια για την πάταξη του φαινομένου της κλοπής ηλεκτρικής ενέργειας στην ευρύτερη περιοχή της Αχαΐας.
Στο πλαίσιο αυτό, συνελήφθησαν χθες το πρωί Δευτέρα 22/06/2026, σε περιοχή της Δυτικής Αχαΐας, από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Δυτικής Αχαΐας, τρεις ημεδαποί, οι οποίοι πλέον βρίσκονται αντιμέτωποι με τη δικαιοσύνη.
Κατά την αυτοψία που διενεργήθηκε στις οικίες των κατηγορουμένων, από αρμόδιο συνεργείο του ΔΕΔΔΗΕ, με τη συνδρομή των αστυνομικών αρχών, οι τεχνικοί διαπίστωσαν ότι ρευματοδοτούνταν παράνομα τα σπίτια τους. Οι δράστες είχαν προχωρήσει σε αυθαίρετες παρεμβάσεις στο δίκτυο, με αποτέλεσμα η καταναλισκόμενη ηλεκτρική ενέργεια να μην καταγράφεται από τους μετρητές, ζημιώνοντας την εταιρεία διανομής.


