Για σωματική βλάβη αδύναμων ατόμων κατηγορείται 16χρονη μετά τον σχηματισμό δικογραφία για επίθεση σε βάρος συνομήλικης της στην Πάτρα.
Οπως έγραψε το patrapress.gr, τα δυο κορίτσια συναντήθηκαν το βράδυ του Σαββάτου 20/06/2026, κατά τη διάρκεια βραδινής εξόδου με τη δράστιδα να επιτίθεται στη 16χρονη τραυματίζοντας την στο πρόσωπο προκαλώντας της τραύμα στο χείλος. Το περιστατικό καταγγέλθηκε στην Αστυνομία από τη μητέρα της και κινήθηκαν οι προβλεπόμενες διαδικασίες σε βάρος της συλληφθείσας.
Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΑΣ
Από τους αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Πατρών σχηματίσθηκε δικογραφία, σε βάρος μιας 16χρονης για σωματική
βλάβη αδύναμων ατόμων.
Ειδικότερα, σύμφωνα με καταγγελία γονέων 16χρονης, στις 20-06-2026, αργά το βράδυ, στην Πάτρα η ανήλικη κατηγορούμενη γρονθοκόπησε την ανήλικη κόρη τους, ενώ παράλληλα μια άγνωστη συνεργός της την εξύβρισε.
Η δικογραφία που σχηματίστηκε σε βάρος της ανήλικης κατηγορούμενης θα υποβληθεί στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αχαΐας, ενώ παραγγέλθηκε η ιατροδικαστική εξέταση της ανήλικης παθούσας.


