Ένα ακόμη σοβαρό κρούσμα υποβάθμισης του αστικού περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας έρχεται στο φως της δημοσιότητας, μετά από έντονες διαμαρτυρίες κατοίκων της Πάτρας.
Η κατάσταση με τα σκουπίδια και τα ανεξέλεγκτα μπάζα σε διάφορες γειτονιές της πόλης φαίνεται πως έχει ξεφύγει από κάθε έλεγχο, με τους δημότες να εκφράζουν την έντονη αγανάκτησή τους.


Το νέο «θερμό» σημείο εντοπίζεται στη διασταύρωση των οδών Ταντάλου και Συρακουσών. Στο σημείο αυτό, η εικόνα παραπέμπει σε μια άτυπη, μίνι χωματερή, καθώς έχουν συσσωρευτεί κάθε λογής απορρίμματα, ογκώδη αντικείμενα και ξηρά κλαδιά.
Οι κάτοικοι της περιοχής ανησυχούν έντονα, καθώς με την άνοδο της θερμοκρασίας η κατάσταση γίνεται ανυπόφορη λόγω της δυσοσμίας, ενώ αυξάνεται κατακόρυφα και ο κίνδυνος εμφάνισης τρωκτικών αλλά και πρόκλησης πυρκαγιάς.
Παρά τις επανειλημμένες οχλήσεις, το πρόβλημα παραμένει, με τους πολίτες να ζητούν από την Αντιδημαρχία Καθαριότητας του Δήμου Πατρέων να κινητοποιηθεί άμεσα.



