Στα κρατητήρια του Αστυνομικού Μεγάρου Ηρακλείου βρέθηκε νεκρή η 34χρονη που είχε συγκλονίσει το πανελλήνιο πριν από περίπου έναν χρόνο, όταν η γέννησε στο σπίτι της και στη συνέχεια εγκατέλειψε το νεογέννητο βρέφος της μέσα σε κάδο απορριμμάτων.
Το χρονικό του αιφνίδιου θανάτου μέσα στο Αστυνομικό Μέγαρο
Σύμφωνα με το CRETA24, η 34χρονη, η οποία ήταν προφυλακισμένη για την υπόθεση του βρέφους, είχε μεταφερθεί και κρατούνταν προσωρινά στο Αστυνομικό Μέγαρο Ηρακλείου, καθώς επρόκειτο να διεξαχθεί η δίκη της.
Όπως προκύπτει από τις πρώτες καταθέσεις, η γυναίκα ξύπνησε νωρίς το πρωί της Κυριακής 21/06/2026, πήγε στην τουαλέτα του κρατητηρίου και στη συνέχεια επέστρεψε στο κρεβάτι της για να κοιμηθεί ξανά. Ωστόσο, λίγη ώρα αργότερα διαπιστώθηκε ότι δεν είχε τις αισθήσεις της και παρά την άμεση κινητοποίηση, είχε ήδη αφήσει την τελευταία της πνοή. Φως στα ακριβή αίτια του θανάτου της αναμένεται να ρίξει η νεκροψία-νεκροτομή από τον ιατροδικαστή.
Το σοκαριστικό ιστορικό του Μαΐου του 2025
Η υπόθεση είχε πάρει τον δρόμο της Δικαιοσύνης τον Μάϊο του 2025 στην Άνω Αλικαρνασσό, όταν η 34χρονη, αφού έφερε στον κόσμο το παιδί της χωρίς ιατρική υποστήριξη μέσα στο σπίτι της, το τοποθέτησε σε μια νάιλον σακούλα και το πέταξε.
Λίγο αργότερα, ο σύντροφός της επέστρεψε και τη βρήκε αιμόφυρτη στο πάτωμα, καλώντας έντρομος το ΕΚΑΒ. Οι διασώστες αντιλαμβανόμενοι αμέσως ότι η γυναίκα είχε μόλις γεννήσει, άρχισαν να τη ρωτούν επίμονα για το πού βρίσκεται το βρέφος.
Ένας από τους διασώστες έτρεξε έξω από το σπίτι και άρχισε να ψάχνει τη γύρω περιοχή. Σε απόσταση περίπου 250 μέτρων, μέσα σε έναν κάδο απορριμμάτων, εντόπισε το παιδί μέσα σε νάιλο σακούλα.


