Ένα απόγευμα γεμάτο ιστορική γνώση, αναπόληση αλλά και σύγχρονους προβληματισμούς πέρασε το Σάββατο στην Διακίδειο Σχολή Λαού.

Για τρίτη χρονιά η εκδήλωση “Τιμής Ένεκεν” προς τιμήν της ιδρύτριας και ψυχής του Λυκείου των Ελληνίδων, Καλλιρρόης Παρρέν προσέλκυσε πολλούς συντοπίτες μας.
Με αφορμή τα 50 χρόνια από την επανίδρυση του Λυκείου των Ελληνίδων στην Πάτρα επιλέξαμε ως αντικείμενο συζήτησης την πόλη μας.”Πάτρα: Μνήμη, ταυτότητα και προοπτική” ήταν ο τίτλος της εκδήλωσης.
Οι ομιλητές κυρία Νικολέττα Παλαιολόγου (Αρχαιολόγος-Ξεναγός και ΜΑ Μουσειολόγος ) καθώς και ο κύριος Nίκος Tζανάκος (Συγγραφέας-Ιστορικός ερευνητής) μας παρέσυραν σε ένα συναρπαστικό ταξίδι στον χρόνο από την αρχαιότητα ως την νεότερη ιστορία μας.


Με τρόπο ουσιαστικό και γλαφυρό κατάφεραν να καθηλώσουν το ακροατήριο.
Στην εισαγωγική ομιλία της εκδήλωσης η Έφορος του Αρχείου του Λυκείου των Ελληνίδων-Παράρτημα Πατρών κυρία Ελευθερία Σφυράκη παρέθεσε ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες για την ιστορία του Λυκείου πανελλήνια αλλά και στην Πάτρα. Μάλιστα παρουσίασε για πρώτη φορά στο ευρύ κοινό ιστορικά ντοκουμέντα από το πλούσιο αρχείο μας.
Η αγάπη τους για την Πάτρα καθώς και τρόπος τους να μοιράζονται εμπειρίες και προβληματισμούς για εκείνη προσέθεσαν ένα ιδιαίτερο τόνο οικειότητας στην φετινή εκδήλωση.




