...
Popular Now
Ηλεία: Άμεση παρέμβαση για τη διασφάλιση της προσβασιμότητας στις παραλίες

Ηλεία: Άμεση παρέμβαση για τη διασφάλιση της προσβασιμότητας στις παραλίες

Γαλλία εν μέσω καύσωνα: Νεκρά παιδιά σε αυτοκίνητο ενώ έλειπε η μητέρα τους

Γαλλία εν μέσω καύσωνα: Νεκρά παιδιά σε αυτοκίνητο ενώ έλειπε η μητέρα τους

Δράσεις για την παραβατικότητα ανηλίκων και τους κινδύνους στο διαδίκτυο σε σχολεία των Πατρών

Δράσεις για την παραβατικότητα ανηλίκων και τους κινδύνους στο διαδίκτυο σε σχολεία των Πατρών

Μακρίσια Ηλείας: Σήμερα το τελευταίο αντίο στον 13χρονο που σκοτώθηκε με πατίνι ΦΩΤΟ

Μακρίσια Ηλείας: Σήμερα το τελευταίο αντίο στον 13χρονο που σκοτώθηκε με πατίνι ΦΩΤΟ

Σπαρακτικά τα λόγια του πατέρα για τον 13χρονο

Σε κλίμα βαθιάς οδύνης και ανείπωτης θλίψης τα Μακρίσια στην Ηλεία αποχαιρετούν σήμερα Παρασκευή τον 13χρονο Κωνσταντίνο, που έχασε τόσο άδικα τη ζωή του σε τροχαίο δυστύχημα με πατίνι, βυθίζοντας στο πένθος την οικογένεια του και την τοπική κοινωνία.

Η εξόδιος ακολουθία θα τελεστεί στις 11:00 το πρωί, από τον Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου Μακρισίων, όπου συγγενείς, φίλοι και σύσσωμη η τοπική κοινωνία θα δώσουν το «παρών» για να πουν το τελευταίο αντίο.

Ραγίζει καρδιές η ανάρτηση της μητέρας

Ραγίζει καρδιές η ανάρτηση της μητέρας του 13χρονου Κωνσταντίνου. «Μονάκριβε Κωνσταντίνε μου σε πήρε ο Θεός στα 13 σου. Καλό παράδεισο μικρέ μου άγγελε, παιδάκι μου καλό», έγραψε η μητέρα του. «Έγινες άγγελος αγάπη μου, δεν μπορώ να το πιστέψω, σε γέννησα και στα 13 σου σε πήρε ο Θεός».

Μακρίσια Ηλείας: Σήμερα το τελευταίο αντίο στον 13χρονο που σκοτώθηκε με πατίνι ΦΩΤΟ

«Ρε bro..»

Σπαρακτικά τα λόγια και του πατέρα του 13χρονου.

«Ρε bro δεν είσαι ωραίος… Εγώ σε έπαιρνα παντού μαζί και εσύ έφυγες και με άφησες εδώ… Ήσουν μόνο 13… Σας ευχαριστώ όλους για τα μηνύματα, είναι πολύ δύσκολο να σας απαντήσω. Μια προσευχή για τον dj μου… Καλό ταξίδι bro μου και θα τα λέμε εμείς μέχρι να βρεθούμε…».

«Είμαστε διαλυμένοι. Εμείς χάσαμε το παιδί μας. Ο Κωνσταντίνος ήταν το αίμα από το αίμα μου. Τι λέμε τώρα. Ήταν η κακιά η ώρα. Το παιδάκι μας έτρεχε με το πατίνι. Έτυχε. Έτυχε. Μας έτυχε η μαύρη μέρα. Δεν μας φταίει κανένας απολύτως», είπε η γιαγιά του 13χρονου.

 

Ακολουθήστε μας στις προτιμώμενες πηγές της Google:

Follow us on Google