Σύσκεψη με την διοίκηση του Συλλόγου Βενζινοπωλών Αχαΐας έγινε στο Επιμελητήριο Αχαΐας, στην οποία παραβρέθηκαν θεσμικοί και υπηρεσιακοί παράγοντες από τις αρμόδιες Διευθύνσεις της Περιφέρειας ΔΕ
Οι εκπρόσωποι του κλάδου ανέδειξαν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν και τόνισαν
πως από την ΠΔΕ γίνονται όλοι οι απαραίτητοι έλεγχοι στον χώρο των καυσίμων, με
βάση τις προβλέψεις του Νόμου.
Ο Αντιπεριφερειάρχης Αχαΐας Φωκίων Ζαΐμης ζήτησε από τους εκπροσώπους των βενζινοπωλών της περιοχής οτιδήποτε συμβαίνει και παραβιάζει τη νομοθεσία να γίνεται αμέσως γνωστό.
«Είμαστε εδώ για να εγγυόμαστε την ασφάλεια και προστασία των πολιτών» είπε.



