Στην οδό Ελευθερίου Βενιζέλου, στην Πάτρα, στο Πανπελοποννησιακό. δίπλα στα σκαλάκια που οδηγούν στο πίσω μέρος του βοηθητικού γηπέδου, ξήλωσαν την κολώνα τη φωτιστική.
Αντί να σηκώσουν το καπάκι δίπλα στο φρεάτιο, να κόψουν το ρεύμα με καλή μόνωση. προτίμησαν να βάλουν μπουκάλι αναψυκτικού με ταινία, που από τον ήλιο έχει διαλυθεί.
Περίοικοι, πέραν του κινδύνου, για τους ίδιους ή και περαστικούς, αναφέρονται σε Ρομά, που κατασκηνώνουν εκεί γύρω και «θα κλαίνε κανένα.. ηλεκτροβολημένο τσιγγανάκι» όπως λένε.



