Με αφορμή την επ’ αόριστον διακοπή την σιδηροδρομικής σύνδεσης Διακοπτού – Καλαβρύτων αναδεικνύεται και η εγκατάλειψη παλιών βαγονιών του Οδοντωτού, από τον ΟΣΕ.
Θα μπορούσαν οι αμαξοστοιχίες να εκτίθενται σε κάποιο Μουσείο, αφού πρόκειται για ένα από τα πιο ιστορικά τρένα.



