Η εμβληματική ταινία του κ. Μαραγκού προβολής Ι981 μας συντροφεύσε αυτο το καλοκαιρινό βράδυ δίπλα στο κύμα στον φιλόξενο χώρο του skipper στη Πορρωβιτσα με προτροπή του Συλλόγου Φίλων του περιβάλλοντος Ανατολικής Αιγιαλείας.
Κάναμε διάλογο με το σκηνοθέτη ο οποίος μας έλυσε όλες τις απορίες μας και είδαμε τη ταινία από άλλη οπτική ο καθένας, υιοθετώντας τα μηνυματα που είναι διαχρονικά.
!

Προσεγγίζει τη μάθηση, τη μόρφωση και το σύστημα παιδείας με ότι συνεπάγεται αυτό.
Άραγε έγιναν αλλαγές στη παιδεία μας, προχώρησε το σύστημα………είναι ασφαλες και δίκαιο……;;;
Σας ευχαριστούμε πολύ κύριε Μαραγκε, για την ουσιαστική παρουσία σας και όλους εσάς που αγκαλιάσατε αυτή την εκδήλωση!!!!
«Μάθε παιδί μου γράμματα» στην Πορρωβίτσα ΦΩΤΟ
Όλες οι γενιές τη βλέπουν με ενδιαφέρον και αγάπη!!!




