Σε κατάσταση απόλυτης εξαθλίωσης έχουν περιέλθει οι κάτοικοι στον οικισμό Κριτακιάνικα των Αιγών, στην Ανατολική Αιγιάλεια.
Την ώρα που ο υδράργυρος σκαρφαλώνει στους 30 βαθμούς Κελσίου, έξι κατοικημένα σπίτια της περιοχής συμπληρώνουν ήδη 35 ώρες χωρίς ούτε μια σταγόνα νερό, με τις τοπικές αρχές να επιδεικνύουν προκλητική αδιαφορία για μια περιοχή που δικαίως οι ντόπιοι αποκαλούν «ξεχασμένη».
Η υπόθεση παίρνει διαστάσειςαν αναλογιστεί κανείς το ιστορικό του προβλήματος. Μόλις πριν από περίπου έναν μήνα, σε δικαστήριο που διεξήχθη στο Αίγιο, ο υπεύθυνος επιβλέπων μηχανικός της ΔΕΥΑ Αιγιαλείας (ΔΕΥΑΑ) κατέθεσε ενόρκως ότι, μετά από βελτιωτικά έργα που πραγματοποιήθηκαν, η φυσικής ροής δεξαμενή ύδρευσης, χωρητικότητας 12 κυβικών, δεχόταν 6,3 κυβικά νερού ανά 24ωρο. Πράγματι, η ροή είχε αποκατασταθεί και οι κάτοικοι είχαν σπεύσει να ευχαριστήσουν τον μηχανικό για τη λύση.
Όλα αυτά όμως ίσχυαν μέχρι τις 22:00 το βράδυ της 22ας του τρέχοντος μηνός. Τότε, το νερό εξαφανίστηκε από τις βρύσες των σπιτιών εντελώς απότομα. Όπως καταγγέλλουν οι κάτοικοι, η δεξαμενή ύδρευσης φαίνεται πως «τρύπησε», με αποτέλεσμα το νερό, αν και εισέρχεται κανονικά σε αυτήν, να χάνεται κάπου στη διαδρομή των 250 μέτρων που χωρίζει τη δεξαμενή από τα σπίτια, χωρίς να φτάνει ποτέ στο δίκτυο.
Χωρίς καμία προειδοποίηση από τον Δήμο ή τη ΔΕΥΑΑ, οι κάτοικοι βιώνουν το δεύτερο συνεχόμενο ξημέρωμα χωρίς να μπορούν να πλύνουν ούτε το πρόσωπό τους. Για να εξασφαλίσουν λίγο πόσιμο νερό, αναγκάζονται να διανύσουν απόσταση 3 χιλιομέτρων με τα πόδια ή με αυτοκίνητα, κουβαλώντας μπιτόνια από απομακρυσμένες τρεχούμενες βρύσες.
«Δεν βαρυέσαι… Ανίατες ασθένειες… πόσο νερό ακόμα να θέλουν;», ξεσπούν με πικρία και ειρωνεία οι κάτοικοι.



