Ημερίδα με θέμα «Ταξίδι σε τρεις χρόνους, ο επαναπατρισμός ενός άγνωστου μνημείου της Δυτικής Αχαΐας», πραγματοποιήθηκε στο Αρχαιολογικό Μουσείο Πατρών.


Η πρώτη δημόσια παρουσίαση της επιτύμβιας στήλης, ενός μοναδικού μνημείου που επιστρέφει στον τόπο από τον οποίο προέρχεται, δεν αποτελεί μόνο ένα σημαντικό αρχαιολογικό γεγονός. Είναι η επιστροφή ενός πολύτιμου κομματιού της ιστορίας και της συλλογικής μας μνήμης.
Ιδιαίτερα συγκινητικό είναι το γεγονός ότι η επιτύμβια στήλη είναι αφιερωμένη σε ένα παιδί. 
Η Δυτική Αχαΐα διαθέτει έναν ανεκτίμητο αρχαιολογικό και πολιτιστικό πλούτο. Κάθε εύρημα που αναδεικνύεται συμπληρώνει το ψηφιδωτό της ιστορίας μας και ενισχύει την ταυτότητα του τόπου μας.
Για τη Δημοτική μας Αρχή, ο πολιτισμός αποτελεί στρατηγική επιλογή και αναπτυξιακή προτεραιότητα, γιατί πιστεύουμε ότι η ιστορία μας πρέπει να αποτελεί πηγή έμπνευσης για το μέλλον.
«Θερμές ευχαριστίες στην Εφορεία Αρχαιοτήτων Αχαΐας και σε όλους τους επιστήμονες που εργάστηκαν για τη μελέτη και την ανάδειξη αυτού του σπουδαίου μνημείου.




