Με ιδιαίτερη χαρά καλωσόρισε τρεις νέους επικουρικούς ιατρούς η Διοικήτρια στο Καραμανδάνειο Γενικό Νοσοκομείο Παίδων Πατρών.
Η Ασπασία Ρηγοπούλου δήλωσε:
«Η ενίσχυση του ιατρικού μας δυναμικού αποτελεί σημαντικό βήμα για την καλύτερη εξυπηρέτηση των μικρών ασθενών μας και τη στήριξη του έργου των κλινικών μας.Τους ευχόμαστε καλή αρχή και καλή δύναμη στα νέα τους καθήκοντα». 
@Ριζοπούλου Σωτηρία, Αναισθησιολογος
@Σπυροπούλου Ελένη, Βιοπαθολόγος
@Ζωγράφος Χρήστος, Παιδίατρος με εμπειρία στην Παιδοαιματολογια- Μεσογειακή Αναιμία



