Αν και η παραλία της Πούντας φημίζεται για την ομορφιά της και προσελκύει εκατοντάδες ντόπιους και τουρίστες καθημερινά, η φετινή εικόνα προκαλεί απογοήτευση και οργή.
Όπως καταγγέλλουν λουόμενοι, οι αρμόδιοι φορείς δεν έχουν προχωρήσει στους απαραίτητους καθαρισμούς που όφειλαν να είχαν ολοκληρώσει προτού ξεκινήσει η προσέλευση του κόσμου. Το αποτέλεσμα αυτής της αδιαφορίας είναι να υπάρχει καθ’ όλο το μήκος της ακτής ένα πυκνό στρώμα από σπασμένα, αιχμηρά καλάμια. Τα καλάμια αυτά, κρυμμένα πολλές φορές κάτω από την άμμο ή τα βότσαλα, αποτελούν μόνιμο κίνδυνο για τους ανυποψίαστους πολίτες, και ιδιαίτερα για τα μικρά παιδιά που παίζουν στην ακρογιαλιά.
Πολίτης που επικοινώνησε με το PatraPress.gr περιέγραψε τη δική του δυσάρεστη εμπειρία, κρούοντας τον κώδωνα του κινδύνου προς τον Δήμο Αιγιαλείας.
«Προσωπικά το πλήρωσα με δύο σκισμένα δάκτυλα στο πόδι μου, στην προσπάθειά μου να μπω στη θάλασσα», αναφέρει χαρακτηριστικά ο παθών, προσθέτοντας ότι η ίδια ακριβώς απαράδεκτη εικόνα με διάσπαρτα καλάμια επικρατεί και στην παραλία του Κρυονερίου.
Οι πολίτες καλούν τη δημοτική αρχή και τις αρμόδιες υπηρεσίες να αναλάβουν άμεσα τις ευθύνες τους και να προχωρήσουν σε εκτεταμένο καθαρισμό των ακτών, προτού σημειωθεί κάποιο σοβαρότερο ατύχημα.




