...
Popular Now
Μια ομάδα γυναικών χαμογελά και χορεύει με σηκωμένα χέρια σε βραδι…

Η βραδιά του Συλλόγου Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής» Αχαΐας ΦΩΤΟ

Βουλή: Υπερψηφίστηκε ο νέος Κώδικας Τοπικής Αυτοδιοίκησης - Πώς θα εκλέγονται δήμαρχοι και περιφερειάρχες

Βουλή: Υπερψηφίστηκε ο νέος Κώδικας Τοπικής Αυτοδιοίκησης – Πώς θα εκλέγονται δήμαρχοι και περιφερειάρχες

Aχαΐα: Ψηφιακή αναβάθμιση της δακοκτονίας με υπογραφή συνεργασίας ΠΔΕ-ΕΛΓΟ ΔΗΜΗΤΡΑ, στην Πάτρα ΦΩΤΟ

Aχαΐα: Ψηφιακή αναβάθμιση της δακοκτονίας με υπογραφή συνεργασίας ΠΔΕ-ΕΛΓΟ ΔΗΜΗΤΡΑ, στην Πάτρα ΦΩΤΟ

Αχαΐα: Παρέμβαση του ΣΥΡΙΖΑ για ελάφρυνση όλων των δανειοληπτών ΒΙΝΤΕΟ

Αχαΐα: Παρέμβαση του ΣΥΡΙΖΑ για ελάφρυνση όλων των δανειοληπτών ΒΙΝΤΕΟ

Ανακοίνωση της Νομαρχιακής Επιτροπής Αχαΐας του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ για την καθολική εφαρμογή της απόφασης του Αρείου Πάγου για την ελάφρυνση του συνόλου των δανειοληπτών.

Την καθολική εφαρμογή της απόφασης του Αρείου Πάγου για την ελάφρυνση του συνόλου των δανειοληπτών ζητά ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ., κατηγορώντας παράλληλα την κυβέρνηση πως δημιουργεί δανειολήπτες «δύο ταχυτήτων».

Όπως δηλώνει ο Πρόεδρος του κόμματος, Σωκράτης Φάμελλος απευθυνόμενο προς την κυβέρνηση Μητσοτάκη: «Έρχεστε υποχρεωτικά να νομοθετήσετε, δεν ήταν επιλογή σας…».

Παράλληλα υποστηρίζει πως η κυβερνητική τροπολογία δεν είναι δίκαιη γιατί υπολογίζει μόνο τους ενεργούς δανειολήπτες και όχι όσους έχασαν τη ρύθμιση του νόμου Κατσέλη γιατί δεν μπορούσαν να ανταποκριθούν οικονομικά ή αυτούς που έχουν εξοφλήσει.

«Τους δικαιώνει ο Άρειος Πάγος και τους αδικεί ο κ. Πιερρακάκης!» σημειώνει ο σ. Φάμελλος, προσθέτοντας πως η κυβέρνηση εξακολουθεί να καλύπτει τα συμφέροντα των funds και των servicers. Σχολιάζοντας δε συνολικά το περιεχόμενο του νομοσχεδίου, υπογραμμίζει πως απλώς «αποτυπώνει την κρίση που η Νέα Δημοκρατία δημιούργησε».

Από την πλευρά του ο Τομεάρχης Οικονομικών & Ανάπτυξης Κ.Ο. ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ, Βουλευτής Ηρακλείου Χάρης Μαμουλάκης υπογραμμίζει την ξεκάθαρη θέση ότι οι τράπεζες και τα funds – και όχι οι φορολογούμενοι όπως προωθεί η κυβέρνηση της ΝΔ – θα πρέπει να πληρώσουν την επιστροφή των εκατοντάδων εκατομμυρίων που παρανόμως χρέωναν σε εκατοντάδες χιλιάδες δανειολήπτες του Νόμου Κατσέλη, όπως έκρινε η Ολομέλεια του Αρείου Πάγου.

Σε δήλωσή του αναφέρει χαρακτηριστικά:

«Αν χρωστάς εσύ σε τράπεζα, πληρώνεις εσύ. Αν χρωστάει η τράπεζα σε εσένα, και μάλιστα κλεμμένα, πληρώνεις πάλι εσύ.

500 εκ. ευρώ από τους φορολογούμενους, 200 εκ. ευρώ από τράπεζες, servicers και funds. Αυτή είναι η πραγματική αναλογία της τροπολογίας που έφερε νύχτα η κυβέρνηση μετά την απόφαση του Αρείου Πάγου για τα δάνεια του Νόμου Κατσέλη, καθώς η Ολομέλεια του Ανωτάτου Δικαστηρίου έκρινε παράνομο τον τρόπο με τον οποίο χιλιάδες δανειολήπτες εκτοπίστηκαν από την προστασία του Νόμου Κατσέλη.

Δηλαδή, κάποιοι πλήρωναν επί χρόνια χρήματα που δεν όφειλαν να πληρώνουν, καθώς οι τράπεζες τους έκλεβαν με τον τοκισμό των δανείων. Το 71% του λογαριασμού, το πληρώνει η κοινωνία και μόλις το 29% αυτοί που έκλεψαν τα χρήματα.

Ας το πούμε απλά: Όταν ένα πολίτης χρωστάει στην τράπεζα, πληρώνει ο ίδιος. Όταν όμως προκύπτει ότι οι δανειολήπτες επιβαρύνθηκαν με τρόπο που κρίθηκε παράνομος από την Ολομέλεια του Αρείου Πάγου, τότε η κυβέρνηση βάζει μπροστά τον φορολογούμενο. 500 εκ. ευρώ από τον κρατικό κορβανά. 500 εκ. ευρώ που θα μπορούσαν κάλλιστα να κατευθυνθούν στην υγεία, στην παιδεία, στη στέγαση των νέων, στην αντιμετώπιση του δημογραφικού.

Η θέση είναι ξεκάθαρη και κρυστάλλινη: Οι δανειολήπτες πρέπει να δικαιωθούν στο ακέραιο. Όμως το κόστος πρέπει να το αναλάβουν εκείνοι που ωφελήθηκαν και όχι οι Έλληνες φορολογούμενοι.

Για ακόμα μια φορά η κυβέρνηση αποδεικνύει ότι όταν πρόκειται για τράπεζες και funds, βρίσκει λύσεις. Καταλάβατε τώρα τι μελετούσαν για μέρες και δεν εφάρμοζαν άμεσα την απόφαση;

Αλήθεια, εσύ ακόμα τους εμπιστεύεσαι;».

 

Ακολουθήστε μας στις προτιμώμενες πηγές της Google:

Follow us on Google