Ο γενικός γραμματέας της Χεζμπολάχ, Ναΐμ Κασέμ, δήλωσε σε τηλεοπτικό μήνυμα ότι το Ισραήλ δεν έχει άλλη επιλογή παρά να αποσυρθεί ολοκληρωτικά από το σύνολο του λιβανικού εδάφους, τονίζοντας πως η αποχώρηση αυτή πρέπει να γίνει χωρίς όρους.
«Το Ισραήλ βρίσκεται στον Λίβανο όχι εξαιτίας των πυραύλων (σ.σ. της Χεζμπολάχ), αλλά επειδή θέλει να κατακτήσει και να καταλάβει τη χώρα», πρόσθεσε ο Κασέμ.
Το μνημόνιο συνεννόησης αποτελεί επίσημη δήλωση της ήττας των ΗΠΑ και του Ισραήλ, σύμφωνα με τον ηγέτη της Χεζμπολάχ. «Το Ιράν κατάφερε να παραμείνει σταθερό και να καταλήξει στο μνημόνιο συνεννόησης, το οποίο αποτελεί επίσημη δήλωση της ήττας της Αμερικής και του Ισραήλ», τόνισε ο Κασέμ.
«Ήθελαν έναν μεγάλο πόλεμο… για να εξαλείψουν την ύπαρξή μας», λέει ο Κασέμ σε τηλεοπτική ομιλία του με αφορμή την Ασουρά, μια ημέρα πένθους για τον θάνατο μιας βασικής προσωπικότητας του σιιτικού Ισλάμ.
«Καταφέραμε να σταματήσουμε αυτή την επιθετικότητα και να πετύχουμε μια μεγάλη νίκη… Έχουμε καταστρέψει το ισραηλινοαμερικανικό σχέδιο και έχουμε εισέλθει σε μια νέα φάση», τόνισε.
Την ώρα που στην Ουάσινγκτον συνεχίζονται οι συνομιλίες ανάμεσα σε Ισραηλινούς και Λιβανέζους αξιωματούχους ο Κασέμα τόνισε ότι η Χεζμπολάχ δεν θα δεχτεί «καμία εξομάλυνση των σχέσεων, καμία άρση της κατάστασης εχθρότητας, κανένα κέρδος για το Ισραήλ, ούτε μερική παρουσία σε λιβανικό έδαφος… Το Ισραήλ πρέπει να αποχωρήσει ταπεινωμένο και ηττημένο, και αυτό ακριβώς θα συμβεί».
Hezbollah Secretary-General Naim Qassem:
Israel has no choice but to completely withdraw from Lebanon and cease its land, sea, and air incursions. pic.twitter.com/m8J9JebfNY
— Tabz (@TabzLIVE) June 26, 2026
Επίσης κάλεσε τα μέλη της κυβέρνησης της χώρας να «ενώσουν τις τάξεις τους ενάντια στον εχθρό, να σταματήσουν να εφαρμόζουν τις επιταγές της εντολής και τα συμφέροντα της Αμερικής και του Ισραήλ».


