Με μεγάλη χαρά και συγκίνηση γιορτάσαμε την Κυριακή 21 Ιουνιου την Ευρωπαϊκή Ημέρα Μουσικής στον φιλόξενο χώρο της Φιλαρμονικής Ακράτας, ο οποίος ήταν κατάμεστος από κόσμο.

Τα παιδιά του πιάνου, υπό την καθοδήγηση της δασκάλας τους κας. Μαρίας Γερολύμου, καθώς και οι μαθητές της κιθάρας με τη δασκάλα τους κας. Άρτεμις Οικονόμου, μάγεψαν το κοινό με τις εξαιρετικές ερμηνείες τους, αποσπώντας το θερμό χειροκρότημα όλων.

Η νεανική μας μπάντα, αποτελουμενη απο τα μικρότερα παιδιά, υπο τις οδηγιες του μαέστρου κ. Δημήτρη Μιχαλου μας χάρισε τέσσερα υπέροχα μουσικά κομμάτια και απέδειξε ότι η αγάπη για τη μουσική δεν έχει ηλικία. Με ενθουσιασμό, ταλέντο και μεράκι, κέρδισαν το θερμό χειροκρότημα όσων παρευρέθηκαν.
Ξεχωριστή στιγμή της βραδιάς αποτέλεσε η εμφάνιση της Παιδικής – Νεανικής Χορωδίας του συλλόγου μας, η οποία με αγαπημένες μελωδίες του ελληνικού κινηματογράφου μάς ταξίδεψε σε άλλες εποχές, γεμίζοντας τον χώρο με όμορφες εικόνες, αναμνήσεις και συναισθήματα.
Ιδιαίτερη τιμή αποτέλεσε για τον σύλλογό μας η παρουσία των εκλεκτών φίλων της Ακράτας από την Αυστρία, οι οποίοι, μετά την ξενάγησή τους στην περιοχή από την κ. Αναστασία Ευσταθίου, παρακολούθησαν τη συναυλία μας και μοιράστηκαν μαζί μας αυτή τη γιορτή της μουσικής. Η μουσική ενώνει ανθρώπους, τόπους και πολιτισμούς.
Επίσης η φετινή χρονιά είναι ιδιαίτερα σημαντική για τον σύλλογό μας, καθώς συμπληρώνει 70 χρόνια συνεχούς προσφοράς και δημιουργίας.Είναι μεγάλη χαρά να βλέπουμε τα νέα παιδιά να ασχολούνται με τον εθελοντισμό, τον πολιτισμό και την ομαδικότητα.
Θερμά συγχαρητήρια στα παιδιά και σε όσους τα στηρίζουν να συνεχίσουν να ονειρεύονται, να δημιουργούν και να μας γεμίζουν με μουσική. Σας ευχαριστούμε όλους που γίνατε μέρος αυτής της ξεχωριστής βραδιάς!





