Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Μύλων Πατρών ξεκινώντας την πολιτιστική εβδομάδα, οι εκδηλώσεις της οποίας θα κορυφωθούν την προσεχή Κυριακή 28 Ιουνίου με το τοπικό μας πανηγύρι, φιλοξένησε την Κυριακή 21 Ιουνίου στις 20.30 μ.μ. τη θεατρική παράσταση «Το Προξενιό» του Ηπειρώτη συγγραφέα Λευτέρη Τσιρώνη.

Την παράσταση παρουσίασε η πολύ αξιόλογη ερασιτεχνική θεατρική ομάδα «Οι Ταξιδευτές της Πρόζας», σε σκηνοθεσία της Αφροδίτης Σκαλτσά – Δημητρακοπούλου, η οποία υποδυόταν και τον κεντρικό χαρακτήρα στην παράσταση. Σε μια υπέροχη θεατρική βραδιά «Οι Ταξιδευτές της Πρόζας» έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό και ο κόσμος που τίμησε τον Πολιτιστικό μας Σύλλογο με την παρουσία του απόλαυσε μια υπέροχη κωμωδία «ντυμένη» και με πραγματικά στοιχεία της εποχής στην οποία διαδραματίζεται η υπόθεση του έργου, δίνοντας παράλληλα και το στίγμα του εθελοντισμού και της φιλανθρωπίας στον οργανισμό «Φωτεινό Αστέρι», μέλη του οποίου παραβρίσκονταν στο χώρο.
Ιδιαίτερα συγκινητική ήταν η στιγμή που ο συγγραφέας του έργου, κ. Τσιρώνης, αφού ευχαρίστησε το κοινό για την παρουσία του, ανέφερε το δέσιμό του με τον τόπο μας, τους Μύλους και ιδιαίτερα τον πρόσφατα εκλιπόντα συντοπίτη μας, Απόστολο Ζάγκλα, στη μνήμη του οποίου και αφιέρωσε τη συγκεκριμένη παράσταση.
Ο Πολιτιστικός μας Σύλλογος με τη σειρά του ευχαριστεί πολύ όλους όσοι τον τίμησαν και τον τιμούν πάντα σε ανάλογες εκδηλώσεις με την παρουσία τους και τις κυρίες του Πολιτιστικού Συλλόγου που επιμελήθηκαν τα εδέσματα που προσφέρθηκαν στους παρευρισκόμενους μετά την παράσταση και εύχεται σε όλους τους συντελεστές της εξαιρετικής ερασιτεχνικής ομάδας «Ταξιδευτές της Πρόζας» καλή δύναμη και καλή θεατρική συνέχεια.







