Ο πρόεδρος και τα μέλη του ΔΣ του Πολιτιστικού Συλλόγου Νιφοραιίκων σευχαριστεί από καρδιάς την ομάδα γιατρών και επιστημονικών συνεργατών του Κέντρου Υγείας Κάτω Αχαΐας που επισκέφθηκαν σήμερα το χωριό μας και πραγματοποίησαν μια άκρως ενδιαφέρουσα και χρήσιμη παρουσίαση των κινδύνων που μπορεί να εμφανιστούν το καλοκαίρι.




Επίσης ευχαριστούμε και τους συγχωριανούς μας που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα και τίμησαν με την παρουσία τους την εκδήλωση.



