...
Popular Now
Απογευματινά χειρουργεία: Τέλος στο δωρεάν πρόγραμμα – Τι συνέβη

Απογευματινά χειρουργεία: Τέλος στο δωρεάν πρόγραμμα – Τι συνέβη

Το πρώτο σεμινάριο Digital Marketing στο Επιμελητήριο Αχαΐας

Το πρώτο σεμινάριο Digital Marketing στο Επιμελητήριο Αχαΐας

Συντάξεις: Με αργούς ρυθμούς τα αναδρομικά 11μήνου - Τι φρενάρει τις πληρωμές

Συντάξεις: Με αργούς ρυθμούς τα αναδρομικά 11μήνου – Τι φρενάρει τις πληρωμές

Απογευματινά χειρουργεία: Τέλος στο δωρεάν πρόγραμμα – Τι συνέβη

Απογευματινά χειρουργεία: Τέλος στο δωρεάν πρόγραμμα – Τι συνέβη

Ο ΕΟΠΥΥ έχει ήδη ενημερώσει τις ιδιωτικές κλινικές που συμμετείχαν στο πρόγραμμα των δωρεάν απογευματινών χειρουργείων, καθώς παρουσιάστηκαν σοβαρά προβλήματα στην υλοποίησή του μέσα στα δημόσια νοσοκομεία.

Οριστικά στις 30 Ιουνίου ολοκληρώνονται τα δωρεάν απογευματινά χειρουργεία, καθώς λήγει η χρηματοδότηση του προγράμματος από το Ταμείο Ανάκαμψης.

Ο ΕΟΠΥΥ έχει ήδη ενημερώσει τις ιδιωτικές κλινικές που συμμετείχαν, αναλαμβάνοντας μέρος των επεμβάσεων λόγω των δυσκολιών που καταγράφονται στα δημόσια νοσοκομεία.

Σύμφωνα με το πλαίσιο που έχει τεθεί, οι επεμβάσεις θα αποζημιωθούν μόνο εφόσον οι ασθενείς λάβουν εξιτήριο έως την παραπάνω ημερομηνία, ενώ οι κλινικές θα πρέπει έως τις 20 Ιουλίου να έχουν καταθέσει τις σχετικές αιτήσεις και τα απαραίτητα δικαιολογητικά στον ΕΟΠΥΥ για την πληρωμή τους.

Η υπόθεση… δεν στέφθηκε και με επιτυχία

Πάντως, η υπόθεση με τα δωρεάν απογευματινά χειρουργεία από το ταμείο ανάκαμψης δεν στέφθηκε και με επιτυχία. Είναι ενδεικτικό ότι η κυβέρνηση ξεκίνησε να διαφημίζει το πρόγραμμα μιλώντας για 50.000 δωρεάν χειρουργεία στον δημόσιο τομέα.
Στη συνέχεια οι επεμβάσεις μειώθηκαν στις 35.000, «κουρεύτηκαν» περαιτέρω στις 33.000, ενώ τους τελευταίους μήνες η ηγεσία του υπουργείου υγείας έθεσε ως… ορόσημο τις 19.000.

Σύμφωνα με το ethnos.gr, υπολογίζεται ότι δεν έχουν πραγματοποιηθεί πάνω από 20.000 δωρεάν απογευματινά χειρουργεία τόσο στα δημόσια νοσοκομεία όσο και στις ιδιωτικές κλινικές. Κι αυτό βέβαια δεν είναι τυχαίο καθώς ήδη από τους πρώτους μήνες τα δημόσια νοσοκομεία έπαψαν να χειρουργούν το απόγευμα, κυρίως λόγω έλλειψης προσωπικού τόσο γιατρών και ιδιαίτερα αναισθησιολόγων, όσο και νοσηλευτικού προσωπικού.

Παράλληλα και οι ασθενής ήταν διστακτικοί στο να μετακινηθούν στις ιδιωτικές κλινικές όπου είχαν ανατεθεί 11.000 επεμβάσεις, αφού οι περισσότεροι επιθυμούσαν να χειρουργηθούν από τον γιατρό της επιλογής τους σε δημόσιο νοσοκομείο.

Ταυτόχρονα κατά τη διάρκεια του προγράμματος παρατηρήθηκαν δυσλειτουργίες και με την αποπληρωμή των εργαζομένων στο ΕΣΥ αλλά και των ιδιωτικών κλινικών.

Είναι ενδεικτικό ότι μέχρι τον περασμένο Μάρτιο ο ιδιωτικός τομέας παρέμενε απλήρωτος για πάνω από 7 μήνες. Χρειάστηκαν αρκετές παρεμβάσεις από τον Σύνδεσμο Ιδιωτικών Κλινικών Ελλάδος για να καταβληθούν τα πρώτα ποσά.

Ακολουθήστε μας στις προτιμώμενες πηγές της Google:

Follow us on Google