Ο ΣΥΡΙΖΑ Αχαΐας χαιρετίζει τις απεργιακές κινητοποιήσεις που πραγματοποιούν σήμερα οι εργαζόμενοι στη Βιομηχανική Περιοχή της Πάτρας και στους κλάδους των τροφίμων-ποτών, επισιτισμό-τουρισμό και τις κατασκευές.
Οι εργαζόμενοι διεκδικούν, μεταξύ άλλων μέτρα υγιεινής και ασφάλειας την ώρα που μέσα σε μια εβδομάδα στη ΒΙ.ΠΕ. Πατρών σημειώθηκαν δύο σοβαρά εργατικά ατυχήματα, με τον έναν τραυματία να δίνει μάχη για τη ζωή του.
Επίσης καταγγέλλουν την ανυπαρξία μέτρων απέναντι σε οποιοδήποτε βιομηχανικό ατύχημα, περίπου έναν χρόνο μετά τις περσινές πυρκαγιές που προκάλεσαν ζημιές στις εγκαταστάσεις της ΒΙ.ΠΕ. Πατρών.
Παράλληλα το πρωί της Τετάρτης αντιπροσωπεία της Νομαρχιακής Επιτροπής Αχαΐας του ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική Συμμαχία συμμετείχε στην κινητοποίηση που πραγματοποίησε το Συνδικάτο Οικοδόμων Πάτρας έξω από το Εργατικό Κέντρο της πόλης.
Τα μέλη της Ν.Ε. Αχαΐας του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ ένωσαν τις φωνές τους με εκείνες των οικοδόμων που απαιτούν μεταξύ άλλων:
-Μέτρα κατά της «κλοπής» των ενσήμων τους
-Αυξήσεις στους μισθούς τους
-Υποχρεωτικές Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας
-Μέτρα υγιεινής και ασφάλειας
-7ωρο, 5νθήμερο και 35ωρο
-Αναγνώριση και διανομή των υπέρ αγνώστων ενσήμων.
Η άνοδος του τουρισμού, η «ανάπτυξη» μέσω των μεγάλων έργων και ο εύκολο πλουτισμός του real estate δεν μπορεί να στηρίζεται στην αδήλωτη και απλήρωτη εργασία των εργατών.
Δεν μπορεί να γίνει αποδεκτό, λίγοι εγχώριοι και πολυεθνικοί όμιλοι στην Ελλάδα να κάνουν χρυσές δουλειές, με την στήριξη της κυβέρνησης Μητσοτάκη, «πίνοντας το αίμα» των εργαζομένων.
Στελέχωση της Επιθεώρησης Εργασίας και σαρωτικοί έλεγχοι ΤΩΡΑ. Επαναφορά των εργασιακών δικαιωμάτων που στέρησε η κυβέρνηση της ΝΔ από τους εργαζόμενους τα τελευταία εφτά χρόνια.



