Κάθε φορά που υπάρχει η ευκαιρία να ενισχυθεί ο σιδηρόδρομος, επιλέγεται ο δρόμος. Κάθε φορά που θα μπορούσε να σχεδιαστεί μια ολοκληρωμένη σιδηροδρομική σύνδεση, προκρίνεται το λεωφορείο.
Η πρόσφατη συμφωνία του Δημάρχου Καλαβρύτων δεν λύνει το πρόβλημα. Το διαιωνίζει. Επιβεβαιώνει ότι, αντί να στηριχθεί ο σιδηρόδρομος, συνεχίζεται η πολιτική της απαξίωσής του.
Και μετά θα ακούσουμε ξανά ότι «ο σιδηρόδρομος δεν έχει επιβάτες» ή ότι «δεν είναι βιώσιμος». Πώς να είναι, όταν οι ίδιες οι αποφάσεις της Πολιτείας και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης κατευθύνουν τον κόσμο αποκλειστικά προς τις οδικές μεταφορές;
Ο Οδοντωτός δεν χρειάζεται πανηγυρικές δηλώσεις και φωτογραφίες. Χρειάζεται πολιτικές που να τον εντάσσουν σε ένα πραγματικό δίκτυο μεταφορών ή σε όμορφο τουριστικό αξιοθέατο ή και τα δύο μαζί.
Η απαξίωση του σιδηροδρόμου δεν γίνεται με μία απόφαση. Γίνεται με πολλές μικρές αποφάσεις σαν κι αυτή. Και σήμερα προστέθηκε άλλη μία!
Σχολιάζω την συμφωνία του Δημάρχου Καλαβρύτων Παπαδόπουλου με τον πρόεδρο των ΚΤΕΛ .
Τρύφωνας Ιωαννίδης
ΑΡΤΟΠΟΙΟΣ – ΔΙΑΚΟΠΤΟ


