Στα εγκαίνια του νέου Ερευνητικού Κέντρου της ΒΙΑΝΕΞ του Ομίλου Γιαννακόπουλου, στη Βιομηχανική Περιοχή, παρευρέθηκε σήμερα ο Δήμαρχος Δυτικής Αχαΐας, Γρηγόρης Αλεξόπουλος, εκφράζοντας την ιδιαίτερη ικανοποίησή του για μια σημαντική επένδυση που ενισχύει την καινοτομία, την έρευνα και την απασχόληση στην περιοχή.
Το νέο Ερευνητικό Κέντρο, συνολικού ύψους επένδυσης 10 εκατομμυρίων ευρώ, αποτελεί μια πρωτοβουλία με πολλαπλά οφέλη, καθώς δημιουργεί τις προϋποθέσεις για την περαιτέρω ανάπτυξη της φαρμακοβιομηχανίας, την αξιοποίηση της επιστημονικής γνώσης και τη δημιουργία νέων, εξειδικευμένων θέσεων εργασίας.
Όπως τόνισε ο Δήμαρχος στον χαιρετισμό του στην εκδήλωση των εγκαινίων «η επένδυση αυτή δεν αφορά μόνο την ανάπτυξη της φαρμακοβιομηχανίας και την προώθηση της καινοτομίας. Αφορά πρωτίστως τους ανθρώπους μας και ιδιαίτερα τις νέες και τους νέους επιστήμονες, στους οποίους οφείλουμε να δημιουργήσουμε τις προϋποθέσεις ώστε να παραμείνουν στον τόπο τους, να εργαστούν, να δημιουργήσουν και να χτίσουν εδώ το μέλλον τους».
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στον καθοριστικό ρόλο της Βιομηχανικής Περιοχής ως πυλώνα ανάπτυξης για τη Δυτική Αχαΐα, καθώς επί δεκαετίες στηρίζει την τοπική οικονομία, την απασχόληση και τη διατήρηση ζωντανών των τοπικών κοινοτήτων, σε μια περίοδο όπου το δημογραφικό ζήτημα αποτελεί μία από τις σημαντικότερες προκλήσεις για τη χώρα.
Παράλληλα, υπογράμμισε τη σημασία της διασύνδεσης της έρευνας και της πανεπιστημιακής γνώσης με την παραγωγή και την επιχειρηματικότητα, καθώς το νέο Ερευνητικό Κέντρο δημιουργεί νέες προοπτικές και αναδεικνύει την περιοχή σε σημείο αναφοράς για την καινοτομία και την υψηλή τεχνολογία.

Ο κ. Αλεξόπουλος συνεχάρη τη διοίκηση της ΒΙΑΝΕΞ και ιδιαίτερα την οικογένεια Γιαννακόπουλου για την εμπιστοσύνη που δείχνει στην περιοχή, εκφράζοντας την πεποίθηση ότι η συγκεκριμένη επένδυση θα αποτελέσει την αφετηρία για ακόμη περισσότερες πρωτοβουλίες που θα ενισχύσουν την απασχόληση, την εξωστρέφεια και την αναπτυξιακή δυναμική της Δυτικής Αχαΐας.






«Η μεγαλύτερη επιτυχία για έναν τόπο είναι να δίνει στα παιδιά του λόγους να μένουν και να προοδεύουν εδώ», είπε χαρακτηριστικά.
Στα εγκαίνια του νέου Ερευνητικού Κέντρου της ΒΙΑΝΕΞ ο δήμαρχος Δυτικής Αχαΐας, Γρηγόρης Αλεξόπουλος ΦΩΤΟ
Ο κ. Αλεξόπουλος συνεχάρη τη διοίκηση της ΒΙΑΝΕΞ και ιδιαίτερα την οικογένεια Γιαννακόπουλου για την εμπιστοσύνη που δείχνει στην περιοχή





