Ελπίζω《 η μίζερη και η μικρόψυχη λογική καθως και τα φοβικά σύνδρομα》, όπως χαρακτηρίζονται σε ανακοίνωση και σε σχόλια, για όσους ζήτησαν να υπάρχουν απο την διοργάνωση του Helmos Mountain Festival λεωφορεία για τους συμμετέχοντες στο φεστιβάλ, να μην αναφέρεται και σε αυτούς που έφεραν στα Καλάβρυτα πριν είκοσι χρόνια τον Goran Bregovic και την Χάρις Αλεξίου, τους Χαίνηδες, τους Socrates και τους Majic de spell….
Συγχαρητήρια στην διοργάνωση, για το πολύτιμο για τα Καλάβρυτα Helmos Mountain Festival, έναν κορυφαίο θεσμό, που αναβαθμίζει συνολικά την περιοχή. Θα έχουμε χρόνο για να συζητήσουμε στο μέλλον για βελτιώσεις και προτάσεις ενδεχομένως κάνοντας και εναν απολογισμό της διοργάνωσης και κατα την γνωμη μου την συζήτηση για μια ενδεχομένος αναγκαία στροφή του φεστιβάλ και με έναν άλλο χαρακτήρα τα επόμενα χρόνια!!!
Σε αυτους που ψάχνουν στρατόπεδα για να συνταχθούν, ή λειτουργούν ως αυλικοί κάθε εξουσίας, τους προτρέπουμε να αφήσουν την ασφάλεια και την προσωρινή ευκολίά που τους προσφέρει αυτό και να κατέβουν μαζί μας να διεκδικήσουμε την επανεκκίνηση του οδοντωτού, την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των πολιτών των Καλαβρύτων, την αντίσταση στην ερημοποίηση της επαρχίας….
Εκεί πρέπει να δοθεί η πραγματική μαχή !!!
Κώστας Κακκαβάς
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ


