Σε φίλους Αυστριακούς, της ομάδας φιλελλήνων, που επισκέπτονται κάθε καλοκαίρι την περιοχή ,με Δάσκαλο τον Ηλία Βουνελάκο, ήταν αφιερωμένη στον Οδοντωτό.
Ανάγνωση του βιβλίου στο ξενοδοχείο Akrata Beach, παρουσίαση του βιβλίου και συζήτηση με τη συγγραφέα.
Στη συνέχεια, η ομάδα μεταφέρθηκε στο Διακοφτό, όπου μας υποδέχτηκε ο Πρόεδρος Φίλων του Οδοντωτού, κ. Χ. Καραπαναγιωτης και η Αντιδήμαρχος Μ. Αγγελόπουλου. Εκεί, οι φίλοι μας είχαν τη χαρά να πληροφορηθούν για την αναστολή λειτουργίας του τρένου, για τις παλινωδίες των ιθυνόντων, αλλά και να μεταφερθούν νοερά στους παλιούς σιδηροδρόμους μέσα από τα αντικείμενα που εκτίθενται στο χώρο.
Στο σταθμό της πόλης συναντήθηκαν με το βαγόνι του μουντζούρη αλλά και με την ελληνική πραγματικότητα των δημοσίων μέσων μεταφοράς.
Η ομάδα δεν παρέλειψε τις προηγούμενες ημέρες να επισκεφτεί τη Φιλαρμονική Ακράτας που είχε τη γιορτή λήξης του Ωδείου, να ακούσει μελωδίες από χείλη παιδικά και φυσικά να ξεναγηθεί στη μοναδική Δημοτική Πινακοθήκη “Ζωή Ψαρρού” και να θαυμάσει τις συλλογές και την έκθεση φωτογραφίας στις Τοπικές Μνήμες.
“Ελλάδα σε αγαπώ” μας στέλνουν το μήνυμά τους, αλλά δεν αρκεί μονάχα η αγάπη, χρειάζεται θέληση και πολιτική βούληση για τις αποφάσεις που αφορούν στον λαό.




