Ο Υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, στην Πάτρα, πραγματοποίησε σειρά επαφών και επισκέψεων, συνοδευόμενος από τον Πατρινό Υφυπουργό Πολιτισμού, Ιάσονα Φωτήλα, και τη Διοικήτρια του Καραμανδάνειου Νοσοκομείου Παίδων, Ασπασία Ρηγοπούλου.
Κατά τη διάρκεια των συζητήσεων για την υποστελέχωση και τη λειτουργία του Καραμανδάνειου Νοσοκομείου, ο κ. Γεωργιάδης προέβη σε μια δήλωση που αναμένεται να προκαλέσει συζητήσεις στην τοπική πολιτική σκηνή.
Ο Υπουργός Υγείας ξεκαθάρισε ότι το αρμόδιο Υπουργείο δεν έχει τη θεσμική δυνατότητα να θεσπίσει μεμονωμένα, ειδικά κίνητρα αποκλειστικά για τους γιατρούς του Καραμανδανείου, καθώς οποιαδήποτε τέτοια ρύθμιση θα έπρεπε αυτομάτως να εφαρμοστεί οριζόντια σε ολόκληρη τη χώρα, κάτι που δημοσιονομικά δεν είναι εφικτό.
Στο πλαίσιο αυτό, ο Άδωνις Γεωργιάδης πέταξε το «μπαλάκι» στην τοπική αυτοδιοίκηση, καλώντας ανοιχτά τον Δήμο Πατρέων να αναλάβει πρωτοβουλία και να θεσπίσει ο ίδιος τοπικά κίνητρα (όπως π.χ. επιδόματα στέγασης ή σίτισης) προκειμένου να προσελκύσει και να συγκρατήσει το ιατρικό προσωπικό στην Πάτρα.
Ο Υπουργός Υγείας παρευρέθηκε στα επίσημα εγκαίνια του ολοκαίνουργιου και υπερσύγχρονου Ερευνητικού Κέντρου της φαρμακοβιομηχανίας ΒΙΑΝΕΞ, το οποίο βρίσκεται στη Βιομηχανική Περιοχή (ΒΙ.ΠΕ.) Πατρών.
Η τελετή πραγματοποιήθηκε παρουσία του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου του Ομίλου ΒΙΑΝΕΞ, Δημήτρη Γιαννακόπουλου.




