Αιχμές κατά του Αντώνη Σαμαρά για τη στάση της Νέας Δημοκρατίας στο δημοψήφισμα του 2015 άφησε η Ντόρα Μπακογιάννη, υποστηρίζοντας ότι το κόμμα έκανε «ιστορικό λάθος» συμμετέχοντας στη διαδικασία και νομιμοποιώντας, όπως είπε, ένα δημοψήφισμα που η ίδια χαρακτήρισε «παρωδία».
«Κατά τη γνώμη μου, ήταν ιστορικό δικό μας λάθος ότι στην προσπάθεια μας να μείνει η Ελλάδα στην Ευρώπη, το νομιμοποιήσαμε με τη συμμετοχή μας», είπε χαρακτηριστικά, κάνοντας πάντως λόγο για δημοψήφισμα – παρωδία.
Επίσης η κ. Μπακογιάννη εξέφρασε τη διαφωνία της με την κυβερνητική πρόταση για μία θητεία έξι ετών του Προέδρου της Δημοκρατίας εξέφρασε η Ντόρα Μπακογιάννη, λέγοντας ότι «δεν έχουμε κανένα λόγο να αλλάξουμε τη συνταγματική διάταξη», καθώς το ισχύον άρθρο του Συντάγματος μπορεί να παραμείνει ως έχει.
Διευκρινίζοντας ότι ως βουλευτής οφείλει να καταθέτει προτάσεις, εξέφρασε τις αρχικά τις επιφυλάξεις τις με τις προτεινόμενες αλλαγές στο άρθρο 30 του Συντάγματος, που προβλέπει τον τρόπο εκλογής του Προέδρου της Δημοκρατίας, τις οποίες είχε προτείνει ο ίδιος ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης
«Δεν είμαι καθόλου σίγουρη για την εξαετή θητεία του Προέδρου της Δημοκρατίας. Κι επειδή κάθε βουλευτής έχει την υποχρέωση να καταθέτει προτάσεις, εγώ πραγματικά πιστεύω ότι οι δύο πενταετίες είναι ένα σύστημα που απέδειξε και στο παρελθόν τη χρησιμότητα του», τόνισε.
«Δεν θεωρώ ότι έχουμε κανένα λόγο να το αλλάξουμε, μπορούμε να παραμείνουμε με το ισχύον άρθρο του Συντάγματος», σημείωσε.


