Με την υπογραφή του Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ των Lions και της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας- Παράρτημα Αχαΐας ,ενώνονθηκαν δυνάμεις, γνώσεις και ευαισθησίες, πολλαπλασιάζοντας το αποτύπωμα της αλληλεγγύης στην κοινωνία.
Όταν φορείς με κοινό όραμα συνεργάζονται, η πρόληψη γίνεται πράξη, η ενημέρωση αποκτά μεγαλύτερη εμβέλεια και η στήριξη προς τον συνάνθρωπο γίνεται πιο ουσιαστική.
Μαζί δημιουργούν με ένα ισχυρό δίκτυο προσφοράς, ελπίδας και ανθρωπιάς.
Η συνεργασία πολλαπλασιάζει την προσφορά και δίνει ακόμη μεγαλύτερη δύναμη στην αλληλεγγύη.
Παρών ήταν ο αντιπεριφερειάρχης Παναγιώτης Σακελλαρόπουλος.




