Νέα δεδομένα δημιουργεί η ανακοίνωση του Μάριου Ηλιόπουλου ότι υπέγραψε για την προώθηση της κατασκευής του Αυτοκινητοδρομίου Χαλανδρίτσας, ενός έργου που για δεκαετίες παραμένει ανεκπλήρωτο όραμα για την Αχαΐα.

Ο Δήμαρχος Ερυμάνθου, Θόδωρος Μπαρής, επιβεβαίωσε στο Patrapress.gr ότι έχει ήδη κατατεθεί επίσημη πρόταση από τον όμιλο του επιχειρηματία, η οποία βρίσκεται στο στάδιο της εξέτασης από τα αρμόδια όργανα της εταιρείας.
«Ήρθε μια επίσημη πρόταση από τον συγκεκριμένο όμιλο εδώ και περίπου μία εβδομάδα. Έχει γίνει μια πρώτη συζήτηση στο Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας και στη συνέχεια θα ενημερωθούν και οι μέτοχοι προκειμένου να καθοριστούν τα επόμενα βήματα», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ο κ. Μπαρής χαρακτήρισε την εξέλιξη θετική, υπογραμμίζοντας ότι το έργο αποτελεί διαχρονικό στόχο για την περιοχή.
«Είναι ένα όνειρο για την περιοχή. Εδώ και πολλά χρόνια θεωρούμε ότι πρόκειται για ένα μεγάλο αναπτυξιακό έργο και μακάρι να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες ώστε να προχωρήσει η συγκεκριμένη επένδυση», δήλωσε.
Παράλληλα, στάθηκε στα σημαντικά οφέλη που μπορεί να προκύψουν για την τοπική οικονομία.
«Μιλάμε για ένα έργο που μπορεί να φέρει νέες θέσεις εργασίας, επισκεψιμότητα στην περιοχή και πολλά ακόμη παράπλευρα οφέλη που προκύπτουν από μια τόσο μεγάλη επένδυση», τόνισε.
Κουνάβης: «Δεν έχουμε ακόμη κάτι επίσημο στα χέρια μας»

Ο Αντιπρόεδρος του Επιμελητηρίου Αχαΐας Αντώνης Κουνάβης εμφανίστηκε στο Patrapress.gr πιο επιφυλακτικός, ξεκαθαρίζοντας ότι μέχρι στιγμής οι παραγωγικοί φορείς δεν έχουν λάβει επίσημη ενημέρωση για το επενδυτικό σχέδιο.
«Περιμένουμε κάτι επίσημο, γιατί μέχρι σήμερα δεν έχουμε κάτι επίσημο στα χέρια μας. Περιμένουμε ένα επίσημο ενδιαφέρον να μας αποσταλεί ή να υπάρξει μια συνάντηση με τους ενδιαφερόμενους ώστε να δούμε τι προτίθενται να κάνουν», ανέφερε.
Ο ίδιος υπογράμμισε ότι το Επιμελητήριο δεν μπορεί να τοποθετηθεί χωρίς συγκεκριμένα δεδομένα.
«Μέχρι στιγμής σαν φορείς δεν έχουμε κάτι επίσημα. Αν δεν έχουμε κάτι επίσημα δεν μπορούμε να πάρουμε θέση», σημείωσε χαρακτηριστικά.
Μάλιστα, ο κ. Κουνάβης επεσήμανε ότι αναμένει πρωτοβουλίες από τον επενδυτή, συνοδευόμενες από αναλυτική μελέτη.
«Περιμένουμε πρωτοβουλίες από τον υποψήφιο επενδυτή με μια επίσημη πρόσκληση ενδιαφέροντος, η οποία θα συνοδεύεται και από μελέτη, ώστε να δούμε τι ακριβώς προβλέπεται», δήλωσε.
«Ένα όνειρο ετών παίρνει πλέον σάρκα και οστά. Μετά από δεκαετίες προσπαθειών, αγώνων και εμποδίων, το Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας μπαίνει στην τελική ευθεία της υλοποίησής του. Πρόκειται για μια ιστορική στιγμή για την Πάτρα και ολόκληρη τη Δυτική Ελλάδα», υπογραμμίζει χαρακτηρικά, ο κ. Φλωράτος
Το επόμενο βήμα
Παρά τον ενθουσιασμό που προκάλεσε η ανακοίνωση Ηλιόπουλου, φαίνεται πως το επόμενο διάστημα θα είναι καθοριστικό. Από τη μία πλευρά υπάρχει η επιβεβαίωση ότι κατατέθηκε επίσημη πρόταση, ενώ από την άλλη οι θεσμικοί φορείς ζητούν να παρουσιαστεί αναλυτικά το επενδυτικό σχέδιο πριν διαμορφώσουν οριστική θέση.
Το βέβαιο είναι ότι το Αυτοκινητοδρόμιο Χαλανδρίτσας βρίσκεται ξανά στο επίκεντρο της δημόσιας συζήτησης, αναζωπυρώνοντας τις προσδοκίες για ένα έργο που πολλοί θεωρούν κομβικό για την αναπτυξιακή προοπτική της Αχαΐας.
Πρόκειται για τη δημιουργία πίστας προδιαγραφών FIA και FIM. Αυτό σημαίνει πως θα μπορεί να φιλοξενήσει αγώνες Formula 1, MotoGP, WTCC, Super Bikes, αλλά και δοκιμές αντοχής και εξέλιξης.
Αξίζει να σημειωθεί πως όσο αφορά συγκεκριμένα την Formula 1, ήδη υπάρχει από τα προηγούμενα χρόνια η έγκριση της FIA για τον σχεδιασμό της πίστας, της μοναδικής στη χώρα μας.
Το κόστος της επένδυσης ξεπερνάει τα 100 εκατομμύρια ευρώ, ένα πρότζεκτ που θα φέρει προοπτική θέσεις εργασίας και φυσικά θα ενισχύσει τον αθλητικό τουρισμό της χώρας μας.
Παράλληλα





