Αντίστροφη μέτρηση έχει ξεκινήσει για την επαναλειτουργία ενός από τα πιο εμβληματικά και ιστορικά ξενοδοχεία της Πάτρας.
Το «Αστήρ», πλήρως ανακαινισμένο και ριζικά ανανεωμένο, ετοιμάζεται να υποδεχτεί ξανά τους επισκέπτες του μέσα στο καλοκαίρι του 2026, φέροντας μια νέα, ισχυρή ταυτότητα και διεθνή «υπογραφή».
Η ξενοδοχειακή μονάδα της πόλης μας θα λειτουργεί πλέον ως «Mercure Patras Astir», καθώς εντάσσεται επίσημα στο παγκόσμιο δίκτυο του γαλλικού ομίλου «Mercure Hotels», ο οποίος ανήκει στον διεθνή κολοσσό φιλοξενίας «Accor». Το νέο «Mercure Patras Astir» θα λειτουργεί ως υπερσύγχρονη μονάδα τεσσάρων αστέρων. Αξίζει να σημειωθεί ότι στη διαχείριση του ξενοδοχείου παραμένει ο Ηλίας Μεντζελόπουλος, διασφαλίζοντας τη συνέχεια, τη συνέπεια και την πολυετή εμπειρία που χαρακτήριζε το «Αστήρ» επί δεκαετίες.
Στην επίσημη ιστοσελίδα της, η «Accor» παρουσιάζει με ιδιαίτερα εγκωμιαστικά σχόλια τη νέα της επένδυση στην αχαϊκή πρωτεύουσα, δίνοντας το στίγμα της φιλοσοφίας του ξενοδοχείου:
«Ένα ξενοδοχείο-ορόσημο (landmark) στο παραλιακό μέτωπο, στο κέντρο της Πάτρας, κοντά στην εμπορική περιοχή, σε εστιατόρια και στο λιμάνι. Σχεδιασμένο για επαγγελματικές διαμονές και ταξίδια αναψυχής (leisure), το ξενοδοχείο συνδυάζει τη σύγχρονη άνεση με εσωτερικούς χώρους εμπνευσμένους από τη μεσογειακή αισθητική, προσφέροντας μοναδική θέα στη θάλασσα και εύκολη πρόσβαση στα πολιτιστικά και εμπορικά αξιοθέατα της πόλης».
Οι επισκέπτες της νέας μονάδας θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν σύγχρονα, αναβαθμισμένα δωμάτια και σουίτες, υψηλή γαστρονομία, καθώς και την εντυπωσιακή πισίνα στην ταράτσα (roof garden), η οποία αποτελούσε ανέκαθεν σήμα κατατεθέν του κτιρίου. Παράλληλα, θα λειτουργούν ανανεωμένοι χώροι ευεξίας, αλλά και αίθουσες συνεδριάσεων με πανοραμική θέα στον Κορινθιακό Κόλπο, καθιστώντας το ξενοδοχείο ιδανικό προορισμό για συνέδρια, εταιρικές συναντήσεις και κοινωνικές εκδηλώσεις.







