Σε καθημερινή «παγίδα» για τους πεζούς και ιδιαίτερα για τους πιο ευάλωτους συμπολίτες μας έχει μετατραπεί ένα κεντρικό πεζοδρόμιο στην Πάτρα, προκαλώντας την οργή των κατοίκων.
Το νέο κρούσμα αδιαφορίας εντοπίζεται σε μια από τις πιο πολυσύχναστες και κεντρικές γειτονιές της πόλης, λίγα μόλις μέτρα κάτω από την πλατεία Υψηλών Αλωνίων.
Η καταγγελία στο PatraPress.gr αφορά το πεζοδρόμιο που βρίσκεται επί της οδού Ασημάκη Φωτήλα 73. Σύμφωνα με τη δημόσια διαμαρτυρία απελπισμένου δημότη, η κατάσταση του οδοστρώματος στο συγκεκριμένο σημείο είναι τόσο κακή, που έχει οδηγήσει ήδη σε ατυχήματα.

«Σε αυτό το πεζοδρόμιο έχει πέσει δύο φορές ο ηλικιωμένος πατέρας μου», αναφέρει χαρακτηριστικά, αναδεικνύοντας τον άμεσο κίνδυνο που διατρέχουν καθημερινά οι μεγαλύτεροι σε ηλικία άνθρωποι, οι οποίοι προσπαθούν απλώς να κυκλοφορήσουν στη γειτονιά τους.
Το ερώτημα που θέτει ο πολίτης αποτυπώνει πλήρως τη γραφειοκρατική δυσκινισία και την καθυστέρηση των αρμόδιων υπηρεσιών του Δήμου Πατρέων: «Πρέπει να γίνουν μηνύσεις για να επιμεληθεί ο Δήμος δύο μέτρα πεζοδρομίου;».
Ζητώντας την άμεση παρέμβαση των αρχών προτού σημειωθεί κάποιος βαρύτερος τραυματισμός, λέει: «Πιστεύω πολύ στη συνεργασία πολίτη και υπηρεσιών. Ελπίζω πραγματικά να γίνει κάτι άμεσα πριν υπάρξουν σοβαρότερα ατυχήματα».




