Μια ακόμη όμορφη γιορτή του αθλητισμού πραγματοποιήθηκε στη φετινή «Βραδιά των Νικητών», που διοργάνωσαν με επιτυχία η Plus Media και ο ΣΠΟΡ FM Πάτρας, έναν θεσμό που αναδεικνύει και επιβραβεύει την προσπάθεια, την αφοσίωση και τις επιτυχίες αθλητών και ομάδων της περιοχής μας.
Ιδιαίτερη χαρά και περηφάνια νιώσαμε ως Δήμος Ερυμάνθου, βλέποντας τρεις ομάδες του τόπου μας να τιμώνται για την πορεία και τις διακρίσεις τους. Ο ΑΟ Τριταίας – Ο Τριταιικός, ο Φαραικός και η Αναγέννηση Σκιαδά απέδειξαν έμπρακτα πως με δουλειά, επιμονή και συλλογικότητα έρχονται σημαντικά αποτελέσματα.
Ο αθλητισμός δεν είναι μόνο νίκες, διακρίσεις και μετάλλια. Είναι αξίες. Είναι ήθος, πειθαρχία, συνεργασία και σεβασμός. Είναι ένα πολύτιμο σχολείο ζωής που διαμορφώνει χαρακτήρες και προσφέρει στα παιδιά και στους νέους μας υγιή πρότυπα και εφόδια για το μέλλον.
Θερμά συγχαρητήρια στους διοργανωτές για τη διαχρονική τους προσφορά και για την αξία που αναδεικνύουν μέσα από τέτοιες πρωτοβουλίες.
Με την ευκαιρία αυτή, θέλω να εκφράσω τα συγχαρητήριά μου και στις υπόλοιπες ομάδες του Δήμου μας — τον Πείρο Ισώματος, τον Αστέρα Λεοντίου και τον ΑΟ Σταροχωρίου — για τη συνεχή προσφορά τους στη νεολαία, στον αθλητισμό και στην τοπική κοινωνία.




