Δύο άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους από ηλεκτροπληξία το μεσημέρι της Δευτέρας 30 Μαρτίου στον Άγιο Ανδρέα Κυνουρίας.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το δυστύχημα σημειώθηκε σε κεντρικό σημείο της περιοχής, έξω από πρατήριο καυσίμων, όταν το όχημα στο οποίο επέβαιναν ήρθε σε επαφή με καλώδια της ΔΕΗ και διαπεράστηκε από ισχυρό ηλεκτρικό ρεύμα.
Στο σημείο έσπευσαν δυνάμεις της αστυνομίας, καθώς και προσωπικό από το Κέντρο Υγείας Άστρους, προκειμένου να συνδράμουν στις διαδικασίες ταυτοποίησης των θυμάτων.


