Aπό αστυνομικούς του Τμήματος Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων Ηλείας, συνελήφθη άνδρας να οδηγεί φορτηγό ενώ του είχε αφαιρεθεί το δίπλωμα.
Διαβάστε επίσης: Βαρθολομιό: Με ναρκωτικά και παραποιημένα στοιχεία δικύκλων
Εντοπίστηκε την Πέμπτη 19/03/2026, να βρίσκεται στο τιμόνι φορτηγού ενώ η άδεια ικανότητας οδήγησής του είχε αφαιρεθεί και δεν είχε ολοκληρωθεί η προβλεπόμενη διαδικασία επαναχορήγησής της, λόγω μη καταβολής διοικητικού προστίμου.
Διαβάστε επίσης: Γαστούνη: Ανήλικα με προτίμηση στα τσιγάρα έκλεψαν μίνι μάρκετ
Σε βάρος του οποίου σχηματίσθηκε δικογραφία για παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και της σχετικής νομοθεσίας περί οδικών μεταφορών.


