Η Γενική Συνέλευση του Συλλόγου Συνταξιούχων (ΙΚΑ) ΕΦΚΑ Ν. Αχαΐας που πραγματοποιήθηκε σήμερα 12 Μαρτίου και ώρα 10:30 καταγγέλλει και αποδοκιμάζει την δολοφονική επέμβαση των Αμερικανών και του Ισραήλ στον Ιρανικό λαό.
Ζούμε ιστορικές στιγμές.
Όλη η περιοχή της Μέσης Ανατολής και του Ανατολικού Μεσογείου με τις εγκληματικές αμερικανο-ισραηλινές επιθέσεις κατά του Ιρανικού λαού, οδηγεί σε καταστροφή φουντώνοντας τη φωτιά που έχει ανάψει για την πρωτοκαθεδρία ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα. Κανένας δεν είναι τόσο μακριά για να νιώθει ασφαλής και ο κίνδυνος είναι παραπάνω από υπαρκτός για την χώρα μας και το λαό μας, για τον τόπο μας, όσο οι Βάσεις των Αμερικάνων είναι δίπλα μας.
Οι τελευταίες δραματικές εξελίξεις με τα απανωτά χτυπήματα σε όλες τις χώρες της Μέσης Ανατολής, η χερσαία εισβολή του Ισραήλ και ο βομβαρδισμός στο Λίβανο, τα αντίποινα στην Κύπρο με το βομβαρδισμό των Βρετανικών Βάσεων, επιβάλλουν η χώρα μας εδώ και τώρα να απεμπλακεί από τη φωτιά του πολέμου. Αυτός είναι ο μόνος δρόμος και απαίτηση των συνταξιούχων.
Η ελληνική κυβέρνηση έχει γίνει σημαιοφόρος των Αμερικάνων και των Ισραηλινών στην περιοχή με τη σύμφωνη γνώμη και των άλλων κομμάτων του Ευρω-Ατλαντικού Τόξου. Ο πόλεμός τους δεν είναι δικός μας πόλεμος.
Απαιτούμε:
1.Να κλείσουν οι Νατοϊκές Βάσεις
2.Να επιστρέψουν οι φρεγάτες του Πολεμικού Ναυτικού
3.Κανένας φαντάρος έξω από τα σύνορα της χώρας μας.
4.Να μην υπάρχει καμία σκέψη για πυρηνικά στον Άραξο.


