Στην Πανελλαδική 24ωρη απεργία που έχει προκηρύξει η Ομοσπονδία για αύριο Τρίτη 17/03/2026 συμμετέχει το Σωματείο Ιδιοκτητών Ταξί Πατρών και Περιχώρων «Ο Άγιος Χριστόφορος», μετά την απόφαση που ελήφθη χθες Κυριακή 15 Μαρτίου, κατά την έκτακτη συενδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου.
Η απεργία θα ξεκινήσει στις 5 το πρωί της Τρίτης 17 Μαρτίου και θα ολοκληρωθεί στις 5 το πρωί της επομένης.
Παράλληλα, την ίδια ημέρα και ώρα 11:00 το πρωί θα πραγματοποιηθεί Γενική Συνέλευση των επαγγελματιών ταξί στην αίθουσα της ΟΕΒΕΣΝΑ, στην οδό Αράτου 21 στην Πάτρα. Σκοπός της συνέλευσης είναι η ενημέρωση των μελών για το νομοσχέδιο που, όπως αναφέρουν, κατατέθηκε αιφνιδιαστικά στη Βουλή και περιλαμβάνει ρυθμίσεις που – σύμφωνα με τον κλάδο – επηρεάζουν άμεσα το επάγγελμα των οδηγών ταξί.
Σημειώνεται επίσης ότι κατά τη διάρκεια της απεργίας δεν θα πραγματοποιηθούν τα σχολικά δρομολόγια ταξί, με τους οδηγούς να καλούνται να ενημερώσουν άμεσα γονείς, κηδεμόνες και σχολικές μονάδες.


