Παρών στην κινητοποίση του Διακοπτού, ήταν ο τ. Βουλευτής Αχαΐας ΣΥΡΙΖΑ , νυν στέλεχος της ΝΕΑΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ Κώστας Μάρκου. Εκεί τόνισε;
«Ο Οδοντωτός Σιδηρόδρομος Διακοφτού-Καλαβρύτων φτιάχτηκε πριν 130 χρόνια. Δεν σταμάτησε να λειτουργεί ποτέ, ούτε επί κατοχής. Τον έκλεισαν τώρα επί “αόριστον” οι Κυρανάκης-Μητσοτάκης. Το πανέμορφο φαράγγι του Βουραικού θα μένει σιωπηλό και η περιοχή (και η ιστορία της) δέχεται ένα βαρύ πλήγμα. Σήμερα στο Διακοφτό σε μια μεγάλη συγκέντρωση οι κάτοικοι ξεκίνησαν αγώνα. Έπονται τα Καλάβρυτα».


