Μαθητής 14 ετών πήγε στο σχολείο του, στο Αγρίνιο με πτυσσόμενο μαχαίρι. Εγινε αντιληπτός από τον Διευθυντή ο οποίος και ενημέρωσε τις Αρχές.
Ο μαθητής συνελήφθη από αστυνομικούς της
Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αγρινίου, για παράβαση της νομοθεσίας περί όπλων.


