...
Popular Now
Καθαρισμός του μονοπατιού Ε4 από τον ΕΟΣ Κλειτορίας ΦΩΤΟ

Καθαρισμός του μονοπατιού Ε4 από τον ΕΟΣ Κλειτορίας ΦΩΤΟ

Πάτρα: Επικίνδυνη «κόχη» στην πιο δημοφιλή Παιδική χαρά της πόλης ΦΩΤΟ

Πάτρα: Επικίνδυνη «κόχη» στην πιο δημοφιλή Παιδική χαρά της πόλης ΦΩΤΟ

Ραφήνα ταχύπλοο Hyperspeed Jet 4

Ραφήνα: Προσέκρουσε το ταχύπλοο Hyperspeed Jet 4

Πάτρα: Νέα επίθεση της αντιπολίτευσης στον πρόεδρο των Εμπόρων Μ. Κατσιγιάννη - «Ανεπαρκής και για το Καρναβάλι...»

Πάτρα: Νέα επίθεση της αντιπολίτευσης στον πρόεδρο των Εμπόρων Μ. Κατσιγιάννη – «Ανεπαρκής και για το Καρναβάλι…»

Ενωτική Κίνηση για Κατσιγιάννη – Με δημόσιες σχέσεις και καλό χαιρετίσματα δεν πραγματοποιείς έργο

Ούτε να δικαιολογήσει την στάση του για την αποκριάτικη περίοδο δε στάθηκε στο ύψος του το προεδρείο του Εμπορικού.

Αφού δεν πραγματοποίησε καμία εκδήλωση με διάφορες δικαιολογίες, στη μία συνέντευξη δεν είχαμε χρόνο, στην άλλη δεν είχαμε χρήματα, προπάντων όμως έλειπε η διάθεση και η επαφή σας με την Ιστορία του Εμπορικού.

Όταν συνεδριάζεις τη Δευτέρα για εκδηλώσεις το Σάββατο (χορός των προέδρων) είναι προφανές ότι μόνο που καταφέρνεις είναι η αποτυχία όπως το χορό που παρευρέθηκε μόνο του το προεδρείο.

Πριν έξι μήνες ο κ. Κατσιγιάννης προσέλαβε “άμισθους συνεργάτες” επί των πολιτιστικών με ηχηρές τυμπανουκρασίες, δεν πρόκαμαν οι συνεργάτες κ. Κατσιγιάννη;

Η παράταξη μας έγκαιρα έκανε τις προτάσεις τους δεν εισακουστήκαμε.Πάτρα: Νέα επίθεση της αντιπολίτευσης στον πρόεδρο των Εμπόρων Μ. Κατσιγιάννη - «Ανεπαρκής και για το Καρναβάλι...»

Ένιωσαν λοιπόν την ανάγκη αφού άκουσαν διαμαρτυρίες και μουρμούρες να βγάλουν ένα δελτίο που το ονόμασαν “ιδέες συνεργασία και νέες προοπτικές”.

Διαβάσαμε προσεκτικά Ούτε μία νέα ιδέα, ένα γενικόλογο κείμενο που μπορεί να το προσυπογράψει από το σύλλογο γειτονιάς έως το δημοτικό συμβούλιο «να βρεθούμε όλοι μαζί με διάλογο και συνεννόηση, σωστό σχεδιασμού για να γεννήσουμε φρέσκες ιδέες».

Όταν στο μπαλκόνι του συλλόγου δεν βγάλατε την καρναβαλική σημαία και λάβαρα που ούτε χρόνο ήθελε ούτε χρήμα έχετε φέρει το σύλλογο στο έσχατο μονοπάτι.

Με δημόσιες σχέσεις και καλό χαιρετίσματα δεν πραγματοποιείς έργο.
Είναι προφανές ότι δεν έχετε καμία σύνδεση και ιστορία με το εμπόριο και τον Εμπορικό σύλλογο.
Ανεπαρκείς και για τα καρναβάλια.

Ακολουθήστε μας στις προτιμώμενες πηγές της Google:

Follow us on Google