Στην Ολυμπία Οδό αυτο-παράγουμε «πράσινη» ενέργεια με την εγκατάσταση φωτοβολταικών πάρκων κατά μήκος του αυτοκινητόδρομου.
Αξιοποιώντας την μεγάλη ηλιοφάνεια της Βόρειας Πελοποννήσου εγκαταστήσαμε σε στέγες κτιρίων διοίκησης, διοδίων, χώρους στάθμευσης και ανεκμετάλλευτη γη δίπλα σε σήραγγες και κόμβους, 19 φωτοβολταϊκά πάρκα συνολικής ισχύος 10MWp.
Με τον τρόπο αυτό, η Ολυμπία Οδός έρχεται πιο κοντά στην ενεργειακή αυτάρκεια


