Κοπή πρωτοχρονιάτικης πίτας πραγματοποιήθηκε στην Διεύθυνση Κτηνιατρικής της Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας .
Η φετινή χρονιά ανέδειξε με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο τον καθοριστικό ρόλο των κτηνιατρικών υπηρεσιών στην προστασία της δημόσιας υγείας, της πρωτογενούς παραγωγής και της τοπικής μας οικονομίας.
Οι άνθρωποι της Διεύθυνσης Κτηνιατρικής στάθηκαν στην πρώτη γραμμή της αντιμετώπισης των επιζωοτιών, επιδεικνύοντας υψηλό αίσθημα ευθύνης, επαγγελματισμό και αυταπάρνηση.
Παρά τις δυσκολίες της υποστελέχωσης και τον αυξημένο φόρτο εργασίας, ανταποκρίθηκαν με συνέπεια και αποτελεσματικότητα, ξεπερνώντας εμπόδια και διασφαλίζοντας την εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών. Η συμβολή τους ήταν και παραμένει πολύτιμη.
Η ευχή ήταν το 2026 να είναι ένα έτος με λιγότερα προβλήματα και περισσότερη αισιοδοξία, υγεία και δύναμη για όλους, με συνεργασία και σταθερή προσήλωση στο κοινό καλό!


